Veelgestelde vragen

Algemeen

Wij verzenden uitsluitend naar Nederland en België.

Op onze website lees je vaak ‘Op werkdagen voor 16:00 besteld, dezelfde dag verwerkt’. Wat betekent dit en wat doen we voor je?

Nadat je hebt afgerekend, dan gaan we voor jou aan de slag. Onze orderpickers zorgen dat alle bestelde artikelen worden verzameld en gecontroleerd. Producten komen direct uit voorraad, maar worden soms vanaf verschillende locaties aangeleverd. Dit kan soms enkele dagen duren. Als alles aanwezig is, wat meestal het geval is, dan wordt je bestelling dezelfde dag verstuurd.

Zodra alles compleet is, dan controleert een andere medewerker nogmaals of de order helemaal klopt. Dit voorkomt fouten en teleurstelling achteraf. Je bestelling wordt zorgvuldig verpakt in duurzame materialen en op dezelfde dag ingeleverd bij het depot van de betreffende vervoerder. Direct aanleveren op het depot heeft als voordeel dat je pakket sneller wordt bezorgt.

Het hele proces neemt meestal 1 tot 2 dagen in beslag. Tijdens feestdagen kan dit door de drukte wat langer duren. Zoals veel winkeliers raden wij aan om op tijd te bestellen.

Ja, maar door de aard van onze producten verzenden wij alléén naar bedrijven in Nederland. Je ontvangt daarbij een factuur met BTW specificatie.

Nederlandse en Belgische particulieren kunnen altijd bij ons bestellen.

Wij zijn 100% webshop en hebben geen bezoekadres en geen fysieke winkel. Op ons kantooradres houden wij geen voorraad, omdat wij werken met een fulfilment partner.

Verzenden & retourneren

Producten worden eerst gecontroleerd alvorens wij deze netjes en goed beschermd inpakken. Afhankelijk van het type product en de drukte verzenden wij je bestelling normaliter snel binnen 1-3 werkdagen.

In Nederland en België duurt de bezorging gemiddeld 1-2 dagen.

Rond feestdagen, nationale dagen en in Corona tijd heeft de post helaas vaak te maken met een zware belasting. Hierdoor kunnen levering soms vertraagd zijn.

Als de status van je bestelling via Track & Trace na meer dan 5 dagen niet veranderd, dan is het raadzaam om contact met ons op te nemen. Wij stellen per direct een onderzoek in.

Stuur ons een bericht met:

  • Je naam
  • Ordernummer

Onze klanten mogen producten 30 dagen op zicht hebben. Ben je niet tevreden met je product, dan mag je deze volgens onze procedure terugsturen. Lees de procedure goed door alvorens je het product terugstuurt.

Let op! Het adres voor het retourneren is niet hetzelfde als het vestigingsadres.

Lees de procedure..

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Neem dan gerust contact met ons op.